Performans Reklamcılığı

Performans reklamcılığı bakış açısında merkezde fiziksel bir mağaza, bir websitesi veya bir uygulama vardır. Belli ki merkezdeki bu varlık bir amaç için kurulmuştur. Bu amaçlar satış yapmak, insanların uygulamayı telefonuna indirmesini sağlamak,bir STK’nın gönüllü sayısını arttırmak, bağış toplamak ya da bir ideolojiyi yaymak olabilir.

Amaç ne olursa olsun kişi ya da kurumların zihninde bu amacın sınırlarını belirleyen gerçekçi sayılar da vardır. Örneğin; 20 bin lira satış yapmak, 100 kişinin uygulamayı indirmesi, derneğimize yeni 50 kişinin kaydolması gibi.

Merkezdeki bu varlık ne olursa olsun veya yetkililerin amacı ne olursa olsun performans reklamcılığı merkeze koyduğu bu varlığa konuyla en ilgili kişileri en uygun kanallardan çekmeyi hedeflemek demektir. Bu kanallar arama ağı, display, sosyal medya, programatik veya bir influencer olabilir. Burada önemli olan optimizasyondur. Yani zaten ilgili aramaları yapan, konunun yakınlarında gezen, bizimle tanışmasa bir benzerimizle ilişki kuracak insanların yarattığı bu pazardan elimizdeki bütçeyle maksimum sayıda verim almayı hedeflemektir.

Siz de amacınıza ulaşmak için merkezdeki varlığınıza (mağaza, dükkan, websitesi) maksimum trafiği çekmek istiyorsanız hemen bilgi alın.

*Müşterilerimiz ticari verilerinin paylaşılmasını istemediği için bu bölümde çok örnek paylaşmıyoruz.